fredag 3. august 2012

I flytsonen..

Det har vært en særdeles aktiv uke og det er nesten deilig å slappe av etter nok en trening idag. Nesten, fordi en kranglete rygg protesterer villt på så mye fysisk fostring, men jeg ber den holde kjeft...
Og øktene foregår på Spenst Brygga . Som en av eierne er jeg selvfølgelig programforpliktet til å skryte uhemmet av stedet, men jeg oppfordrer deg i stedet til å turen for å sjekke ut forholdene selv. Det jeg kan garantere er at du blir tatt utrolig godt imot, og smilet er i høysetet.

Det var dagens reklame. Dette blir siste innlegg før veingen med påfølgene bilde. Det kan bli sterk kost, men allerede nå kan jeg melde at jeg er godt i rute.  Så lenge jeg ikke er 50 år så publiserer jeg disse bildene fra Kiev og fotball-EM i sommer. Mest for å gi dere en smakebit av sommeren vi ikke har hatt i år, og fordi jeg har blitt oppfordret av en person om å publisere disse (meg selv ;) )




Ellers var jeg en tur innom treningen til FFK idag og kan melde om mye positivt. Alle de 3 nye spillerne var på plass, og for første gang i år kunne man gjennomføre en trening 11 mot 11 uten å kalle inn juniorspillere. Det i seg selv er et stort fremsteg. Videre er det ekstra gledelig at Kevin Duré ser ut til å være med for fullt. Han tråkket til i duellene så det sang, og han virker såpass bra at det fort kan bli kamper på ham allerede i inneværende sesong. Sjekker du bloggen til Mads Hansen så ser du at unge Kevin ikke er fremmed for å vise frem litt hud. Selv sitter jeg på videoopptak av unge Duré som er langt mer avslørende enn det du finner der. Kevin er livredd for at de skal publiseres og sånn sett så sitter jeg kanskje på en gullgruve.

Så frem til mandag så slipper dere meg. I mellomtiden så kan dere ta veien på Fredrikstad stadion og se FFK reise seg fra asken som en fugl Phønix.

God kveld i stua


2 kommentarer:

  1. Og jeg har for 3. dag på rad!!!!! vært på Spenst Brygga og fått trimmet sideflesket! Jeg eier IKKE dette stedet, men maken til hyggelig atmosfære og folk skal man lete lenge etter! Gleder meg til mandag ( kan hende jeg stikker innom en tur søndag før kampen på Stadion ;)) Lykke til med veiing!! Meg får du ikke veie... hehe!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Inga.
      Imponerende med 3 på rad. Regner med at vi sees på søndag. Så får vi se om jeg får lur deg på vekta etterhvert ;)
      God helg

      Slett